Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

KORONAVÍRUS-TISZTELT ÜGYFELEINK

2020-03-13

A koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel arra kérünk mindenkit, hogy a többi ügyfél és ügyintézőink biztonságának érdekében a személyes irodai ügyintézés helyett telefonos, vagy online ügyfélszolgálatunkat vegye igénybe az alábbi elérhetőségeken:

http://www.kaposholding.hu/ugyfelszolgalat/

  1. E-mailen:
  1. Telefonon, hibabejelentéssel kapcsolatban
  • +36 (82) 310-000 (Ügyfélszolgálat, 08:30-14:30 óra között)
  • +36 (82) 316-157 (KAVÍZ, 24 órás diszpécserszolgálat)
  • +36 (82) 413-775 (Vagyonkezelő, 24 órás, műszaki diszpécserszolgálat)
  • +36 (30) 298-9440 (Házkezelés - hétvégi, 08:00-16:00 óra között)

 

CSAK abban az esetben keressék fel ügyfélszolgálatunkat, amennyiben szükséges a személyes ügyintézés. 

Köszönjük együttműködésüket!